Betaling og sending

Vi leverer primært alle våre produkter via Posten. Normal leveringstid er 1-3 virkedager(leveringstiden til Nord-Norge kan ta et par dager ekstra), men vil kunne påvirkes av klokkeslettet ordren registreres. Alle våre bestillinger registrert før kl 0900 sendes samme virkedag, resterende neste morgen(så fremst dette er en virkedag). Du vil få melding i fra oss når varen er sendt. Kjøper er selv ansvarlig for å gi oss korrekt leveringsadresse.

Dersom varen blir skadet ved levering skal dette snarest meldes til selger og helst på ankomstdagen via e-post. Det er viktig at du gir en fullstendig melding til oss på eventuelle skader som er oppstått. Ser du at emballasjen er skadet ved leveringstidspunktet skal du også melde dette direkte til den som du kvitterer ut pakken av.

Selger vil aldri betale returfrakt for kunde slik at hvis kunde sender oss en pakke i retur vil kostnaden påløpe kunde og ikke selger.

Leveringsmetoder hos HChair:

Post med sporing:

Fast frakt 120 kr. Vi anbefaler at pakker med verdi over 1000,- sendes med sporing.

Brevpost:

Fast frakt 65 kr. Vi anbefaler at pakker med verdi over 1000,- sendes med sporing.

Ekspress frakt:

Må bestilles før kl 11:00. 
Pris 500 kr.
 

BETALINGSMETODER

- Visa/mastercard

- Klarna faktura/delbetal 

- Postoppkrav:
Hent pakken på ditt postkontor innen 14 dager og betal ved utlevering. Denne tjenesten betaler du 100 kr for på postkontoret. OBS! PAKKER SOM IKKE HENTES UT BLIR FAKTURERT 230,- FOR Å DEKKE FRAKT OG PAKKEKOSTNADER!

 

Dersom det virkelige er "krise" ta kontakt med oss for om mulig en personlig levering/henting. 

 


RETUR

Dersom du ønsker å bytte til en annen vare/heve kjøpet, vennligst les informasjonen nedenfor:

Hvordan returnere en vare?

Dersom du ønsker å returnere et produkt, send det til:


HCHair AS 

Postboks 19

3529 Røyse

Norge

 

og legg ved en begrunnelse for din retur.

NB! Kunden må selv dekke returkostnad (70-80kr)

Alle returer må sendes med sporing.  

PRODUKTENE DU RETURNERER MÅ VÆRE I "SAMME STAND OG MENGDE" FOR GODKJENT RETUR(se vilkår for angrerett). AV HYGIENISKE ÅRSAKER KAN KUN UÅPNEDE VARER RETURNERES. 

NB! Bruk av varmeapparater, farging og bleking anbefales IKKE. Dette gjøres på kundens eget ansvar og produktets anses ikke å være i "samme stand og mengde" etter en slik behandling. 

Bytte av vare:

Dersom du ønsker å bytte varen, legg ved informasjon om hvilken vare du ønsker å bytte til. Kravene til produktet dersom du ønsker å bytte det, er de samme som ved heving av kjøpet(bruk av angrerett). Kostnader ved forsendelsen belastes kjøper, husk i tillegg å opplyse om returadresse.  

Angrerett:

Kunden kan benytte seg av angreretten i 14 dager, men forutsetter at alle vilkår er oppfylt.
Av angrerettloven fremkommer det at varer som ikke er i samme stand, eller mengde som mottatt, eller med slitasje når produktet returneres ikke er godkjent under angreretten.
Av hygeniske årsaker kan kun UÅPNEDE pakker returneres.

Når loven IKKE gjelder

• Dersom forseglingen er brutt og/eller emballasjen er åpnet(av hygieniske årsaker).
• Dersom varen ikke kan leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde.
• Varer der selve leveringen har medført at de ikke kan leveres tilbake.
• Unnlatelse av å hente varen anses ikke som tilstrekkelig melding til selger om at du angrer.

Fremgangsmåte ved angrerett

• Det skal benyttes original emballasje ved retur av varen.
• Alt tilbehør som fulgte med varen må returneres samt et utfylt angreskjema.
• Du må selv dekke fraktkostnadene tilbake til HCHair.
• Benytt Posten Smartpost / Servicepakke, dette for å få et sendingsnr.


ANGRERETTSKJEMA:

FYLL UT,OG SEND INN MED VAREN INNEN 14 DAGER ETTER BESTILLING DERSOM DU VIL HA PENGENE TILBAKE FOR DITT KJØP(se også angrerettskjema ifm kjøpsbekreftelsen).  
ANGRERETTEN FORUTSETTER AT PAKKEN ER UÅPNET OG I SAMME STAND SOM MOTTATT(dette av hygieniske årsaker).

Selgerens adresse:………………………………………………………….

Telefonnr:……………………………………………………………………..

E-postadresse:……………………………………………………………….


Ordrenr:………………………………………………………………………..
 

Kontonr:………………………………………………………………………..


Dato for kjøp:………………………………………………………………….
 

Navn:……………………………………………………………………………
 

Adresse :……………………………………………………………………….


Telefonnr:………………………………………………………………………

 

E-post adresse :………………………………………………………………

 

Dato :……………………………………………………………………………


Underskrift :……………………………………………………………………

  

DU MÅ HENTE UT PAKKEN FØR DU EVT. RETURNERER DEN SOM A-POST FOR Å UNNGÅ Å BLI FAKTURERT MED KR 230,-

DET HOLDER IKKE Å BE POSTEN RETURNERE DEN UTEN AT DU BETALER FOR RETURPORTO - DA VIL DU MOTTA GEBYR FRA OSS

NB! Alle bestillinger som IKKE hentes faktureres med kr 230,- for å dekke portokostnader
NB! Alle bestillinger som returneres med beskjed om kansellering, faktureres med kr 110,- for å dekke portokostnader.


 

REKLAMASJON:

Dersom du mot formodning ikke er fornøyd med kvaliteten på håret og ønsker å reklamere på produktet, vennligst send oss en mail med forklaring og bilder så raskt som mulig. Vi vil behandle hver enkelt sak raskt og tilstrebe fleksible løsninger. Ved en eventuell reklamasjon kan vi dessverre ikke dekke kostnader du har hatt i forbindelse med isetting av håret.