Betaling og sending

Vi leverer primært alle våre produkter via Posten til hele norge. Normal leveringstid er 1-3 virkedager (leveringstiden til Nord-Norge kan ta et par dager ekstra), men vil kunne påvirkes av klokkeslettet ordren registreres. Alle våre bestillinger registrert før kl 09.00 sendes samme virkedag (mandag-fredag), resterende neste morgen(så fremst dette er en virkedag). Du vil få melding i fra oss når varen er sendt. Kjøper er selv ansvarlig for å gi oss korrekt leveringsadresse.

Dersom varen blir skadet ved levering skal dette snarest meldes til selger og helst på ankomstdagen via e-post. Det er viktig at du gir en fullstendig melding til oss på eventuelle skader som er oppstått. Ser du at emballasjen er skadet ved leveringstidspunktet skal du også melde dette direkte til den som du kvitterer ut pakken av.

Selger vil aldri betale returfrakt for kunde slik at hvis kunde sender oss en pakke i retur vil kostnaden påløpe kunde og ikke selger.

Det er kjøpers ansvar å gi riktig adresse til selger og sørge for at disse stemmer med folkeregistret og postens adresser.

 


 

Leveringsmetoder hos HCHair:

Pakke i postkassen:

Fast frakt 65 kr. Denne sendes med sporing og blir utlevert i din postkasse. 1-3 dager levering. 

Pakke til hentested (post i butikk): 

Fast frakt 140 kr. 1-3 dager levering. Leveres på nærmeste hentested.

Hjemlevering på døren:

Fast frakt 160 kr. 1-3 dager levering. Leveres på døren. 

Ekspress over natten:

Fast pris 500 kr. Bestilles før kl 09.00 og leveres neste virkedag på døren.

 

Dersom det virkelige er "krise" ta kontakt med oss for om mulig en personlig levering/henting. 

 



BETALINGSMETODER

  • Klarna Checkout Faktura/Delbetal
  • Visa
  • Mastercard
  • Vipps
     

 

RETUR

Dersom du ønsker å bytte til en annen vare/heve kjøpet, vennligst les informasjonen nedenfor:

Hvordan returnere en vare?

Dersom du ønsker å returnere et produkt, send det til:


HCHair AS 

Postboks 19

3529 Røyse

Norge

 

og legg ved en begrunnelse for din retur.

NB! Kunden må selv dekke returkostnad (70-80kr)

Alle pakker må sendes med sporing.  

PRODUKTENE DU RETURNERER MÅ VÆRE I "SAMME STAND OG MENGDE" FOR GODKJENT RETUR(se vilkår for angrerett). AV HYGIENISKE ÅRSAKER KAN KUN UÅPNEDE VARER RETURNERES. 

NB! Bruk av varmeapparater, farging og bleking anbefales IKKE. Dette gjøres på kundens eget ansvar og produktets anses ikke å være i "samme stand og mengde" etter en slik behandling. 

Bytte av vare:

Dersom du ønsker å bytte varen, legg ved informasjon om hvilken vare du ønsker å bytte til. Kravene til produktet dersom du ønsker å bytte det, er de samme som ved heving av kjøpet(bruk av angrerett). Kostnader ved forsendelsen belastes kjøper, husk i tillegg å opplyse om returadresse.  

Angrerett:

Kunden kan benytte seg av angreretten i 14 dager, men forutsetter at alle vilkår er oppfylt.
Av angrerettloven fremkommer det at varer som ikke er i samme stand, eller mengde som mottatt, eller med slitasje når produktet returneres ikke er godkjent under angreretten.
Av hygeniske årsaker kan kun UÅPNEDE pakker returneres.

Når loven IKKE gjelder

• Dersom forseglingen er brutt og/eller emballasjen er åpnet(av hygieniske årsaker).
• Dersom varen ikke kan leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde.
• Varer der selve leveringen har medført at de ikke kan leveres tilbake.
• Unnlatelse av å hente varen anses ikke som tilstrekkelig melding til selger om at du angrer.

Fremgangsmåte ved angrerett

• Det skal benyttes original emballasje ved retur av varen.
• Alt tilbehør som fulgte med varen må returneres samt et utfylt angreskjema.
• Du må selv dekke fraktkostnadene tilbake til HCHair.
• Benytt Posten Smartpost / Servicepakke, dette for å få et sendingsnr.

NB! Alle bestillinger som IKKE hentes faktureres med kr 230,- for å dekke portokostnader
NB! Alle bestillinger som returneres med beskjed om kansellering, faktureres med kr 110,- for å dekke portokostnader.

REKLAMASJON:

Dersom du mot formodning ikke er fornøyd med kvaliteten på håret og ønsker å reklamere på produktet, vennligst send oss en mail med forklaring og bilder så raskt som mulig. Vi vil behandle hver enkelt sak raskt og tilstrebe fleksible løsninger. Ved en eventuell reklamasjon kan vi dessverre ikke dekke kostnader du har hatt i forbindelse med isetting av håret.